بازدید معاون پیشگیری استان فارس از مرکز 1480 یاسوج با هدف انتقال تجربیات استانی

این بازدید با هدف  بررسی وضعیت فعلی مرکز مشاوره حضوری دولتی(1480)  و انتقال تجربیات استانی جهت بهبود شرایط مرکز مشاوره استان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد؛  امروز مورخ 17 بهمن ماه 1401 ؛ با حضور معاون پیشگیری بهزیستی استان؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد بازدیدی توسط معاونت توسعه پیشگیری و  کارشناس دفتر مشاوره استان فارس از مرکز مشاوره حضوری و مرکز مشاوره تلفنی  1480 بهزیستی استان  واقع در اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد صورت گرفت.

با پیگیری های مکتوب و شفاهی مرجان خلفی  سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بروجود مشکلات عدیده در مرکز مشاوره حضوری دولتی و 1480 ؛ معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، تیمی از کارشناسان استان فارس را به عنوان استان سرمنطقه مأمور کرد تا گزارش کاملی از وضعیت مشکلات این مرکز، به سازمان بهزیستی کشور، به منظور بهبود و ارتقاء عملکرد ارسال نماید.

 خلفی سرپرست معاونت پیشگیری استان در این جلسه اظهار کرد: از آنجایی که جامعه هدف بهزیستی از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه هستند و متقاضیان آن نیازمند دسترسی ساده و راحت تر به خدمات این مرکز هستند؛ دو مشکل تعطیلی و کارکرد ضعیف این مرکز،  هر دو می تواند صدمات جبران ناپذیری به سازمان و وضعیت جامعه هدف وارد نماید .

وی افزود: مرکز مشاوره تلفنی 1480 یکی از مراکز فعال و  مهم بهزیستی بوده که  مردم و به خصوص جامعه هدف می توانند به صورت رایگان از خدمات کارشناسان آن استفاده کنند و این موضوع  حساسیت مدیرکل و مجموعه معاونت پیشگیری استان را نسبت به رفع مشکلات اعتباری و تجهیز و توسعه امکانات آن شدت بخشیده است.

خلفی از توجه معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی کشور به منظور ارسال تیم کارشناسی خبره  جهت بررسی وضعیت موجود در مرکز 1480 تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد در اسرع وقت تدبیر مناسبی جهت رفع موانع توسط معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور صورت گیرد.

.

کد خبر 73400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد